Jakie gadżety reklamowe rozdawać na targach nieruchomości?

Jakie gadżety reklamowe rozdawać na targach nieruchomości?

Pytania i OdpowiedziJakie gadżety reklamowe rozdawać na targach nieruchomości?
Zespół Qlix Personel zapytał 6 miesięcy temu
1 odpowiedzi
Zespół Qlix Personel odpowiedział 6 miesięcy temu

Targi to rodzaj wystawy, ekspozycji towarów i usług połączonej ze sprzedażą. Już od wielu lat to najbardziej rozpowszechniona i bezpośrednia formą reklamy – tzw. „twarzą w twarz”. Okazała się bardzo skuteczna, dlatego cieszy się tak dużym zainteresowaniem. Wiele firm decyduje się w ten sposób wypromować swoją markę, bo są świetną okazją, by pokazać się potencjalnym klientom z jak najlepszej strony.

Targi nieruchomości

Branża nieruchomości i budownictwa nie pozostaje obojętna na taką promocję, wręcz przeciwnie, tego rodzaju targi odbywają się w różnych miastach w kraju nawet kilka razy do roku. Na taką imprezę tłumnie przybywają różne osoby – zainteresowane zakupem mieszkań, wyposażenia wnętrz, a nawet uzyskaniem kredytu na budowę wymarzonego domu. Warto zatem postarać się o dobre miejsce wśród wystawców i zaistnieć na rynku nieruchomości.

Jak wyróżnić się spośród tłumu?

Na halach targowych swoje oferty przedstawia wielu wystawców, a odwiedzających są liczne tłumy, zatem żeby wyróżnić się spośród tak wielu ludzi, należy przygotować nie tylko doskonałą ofertę firmową. Ważne jest również samo stanowisko, które będzie reprezentowało firmę i budowało odpowiedni wizerunek. Aby było zachęcające i przykuło wzrok, a w konsekwencji skłoniło do odwiedzin, musi być wyposażone w różne wizualne formy reklamy z widocznym logo włącznie.

Stanowisko to nie wszystko!

Od dawien dawna wiadomo, że aby wyróżnić się spośród konkurencji, trzeba zainwestować w coś, co skutecznie przyciągnie uwagę przyszłych klientów, zbuduje ich zaufanie i zwiększy szansę na zawarcie transakcji. Co to może być? Doskonale sprawdzą się tutaj gadżety promocyjne. Większość lubi prezenty w formie darmowych drobiazgów. Jednak warto pamiętać o dwóch podstawowych zasadach. Po pierwsze – upominki powinny być dobrej jakości, ponieważ świadczy to o solidnej marce. A po drugie – taki przedmiot powinien nawiązywać do działalności firmy. Może być kolorystycznie dopasowany do barw zawartych w logo, aby był rozpoznawalny i utrwalił się w świadomości konsumenta.

Jakie gadżety rozdawać na targach nieruchomości?

Najprościej mówiąc, dostosowane do potrzeb klienta. Biorąc pod uwagę, kto odwiedza takie targi i w jakim celu, łatwo ustalić, co może być przydatnym narzędziem reklamowym. Jak już na wstępie wspomniano, że zazwyczaj są to osoby poszukujące swojego wymarzonego lokum, czy to mieszkania czy domu.
Czy breloczek do kluczy będzie spełniał swoją rolę? Jak najbardziej! Breloczek, w dodatku w kształcie domu jest symbolem długo wyszukiwanego i oczekiwanego nowego mieszkania, więc idealnie pasuje do charakteru tej branży. Może okazać się tzw. strzałem w dziesiątkę. Oprócz tego, warto zainwestować w sprawdzony od lat drobiazg, jakim są smycze z firmowym logotypem. Każdy chętnie też przyjmie notes z długopisem, aby zebrać wszystkie niezbędne informacje w jednym miejscu. Teczka lub ciekawy segregator na dokumenty może być bardzo pożądanym elementem reklamowym. W takim miejscu klient może zgromadzić wszystkie otrzymane propozycje, które zamierza w domu na spokojnie rozważyć, przeanalizować i porównać. Bardzo mocnym i w dodatku popularnym gadżetem promocyjnym okazał się pendrive. Dlaczego? Ten mały cud techniki stał się podstawowym nośnikiem danych . Warto zatem go wykorzystać, gdyż ułatwia przenoszenie dokumentów w formie elektronicznej, co jest bardzo przydatne w dzisiejszych czasach. Dzięki swej praktyczności może się okazać reklamą na dłuższą metę.

„Klient nasz Pan”

Otrzymane gadżety firmowe wzbudzają ogólną sympatię i poczucie, że należy się odwzajemnić, co przełoży się na pozytywne rozmowy klientów między sobą. Mogą oni dojść do wniosku, że jeśli firma dba o przyszłego klienta i stać ją na upominki, to znaczy, że jest to porządny partner do interesów. Poza tym codzienne użytkowanie tych drobiazgów przyczynia się do szerszego zakresu promocji. A przecież o to właśnie chodzi, aby nasz produkt lub usługa znalazła szerokie grono odbiorców! Warto zatem już dziś zainwestować w tę skuteczną reklamę!

Twoja odpowiedź

6 + 3 =